Starten på något underbart
Tidigare har jag följt olika bloggar och figurerat på olika sajter under olika namn och olika alias. Nu hade jag tänkt att låta alla andra läsa mina tankar och ideer om börsen. Det kommer handla om aktietips, mina egna investeringar, nyheter, rykten och spekulationer.
Anledningen är att jag vill ha en egen plattform att släppa ut mina tankar och idéer på. Jag uppmanar ingen till att följa något av de råd och rön jag kanske kommer att ge. Jag vill inte att någon ska tycka exakt som mig, jag efterlyser kritiska och granskande diskussioner.
Allt för att dels jag som du skall kunna göra bättre investeringar.
Jag har år av trading framför mig(förhoppningsvis). Jag kommer dela med mig av tradingmodeller jag använder, har använt och kommer använda i framtiden. Följ min resa till att bli miljonär många gånger om.
Det kommer inte till en början i inläggen publiceras svåra och komplicerade modeller och analysverktyg. Det kan gärna fortsätta i fler inlägg eller kommentarer.
Nu finns jag här i alla fall. Har ni några frågor om börsen får ni väl slänga iväg en fråga så hoppas jag att vi är många som finns här för svar.
King Of Trading

0 kommentarer:
Skicka en kommentar
Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]
<< Startsida